مصاحبه آرشیو خبر ها
تمدید قرارداد نزدیک است ، لیگ اروپا را می خواهیـم

تمدید قرارداد نزدیک است ، لیگ اروپا را می خواهیـم

بازیکن خوش تکنیک و تاثیرگزار یوونتوس ، حتی با وجود 34 سالگی همچنان در یوونتوس مرد تعیین کننده میانه میدان است و در پیروزی های اخیر یوونتوس نقش زیادی دارد .

امروز پیرلو در مصاحبه جدید خود درباره ی مورد آینده خود ، یوونتوس و سایر موارد توضیح داد .

آیا روش بازی شما تفاوت کرده ؟

" ما اکنون در یوونتوس بدنبال مدیریت بهتر بازی و صرف ِانرژی کمتر هستیم ، زیرا در این برهه از زمان ما انرژی کمتری داریم. ام در حال حاضر خوب پیش می رود "

اگر به دستور مربی تعویض شوی ، ناراحت می شوی ؟

" این بخشی از کار ما است . ما همیشه نمی توانیم در بازی باشیم . اما همیشه دوست داریم که بازی کنیم و این کاملا طبیعی است "

پس از شما ، چه کسی در زمین تعیین کننده است و سختگیری می کند ؟

" ابتدا ویدال و پس از آن توز . ویدال بازیکنی است که در خط هافبک نقش مهمی را ایفا می کند و هرگز او را بیکار نمی بینید . اکنون بیشتر پنالتی ها را هم او در تیم ما می زند که این کار را هم به بهترین شکل انجام می دهد "

ضربه های آزاد ...

" نمی توان نوع خاصی از ضربه زدن را مثال زد . هر روش برای بعضی از صحنه ها جواب می دهد . مانند ضربه ای که در فلورانس زدم . با ضربه به توپ سعی کردم که توپ را به سرعت به جلو حرکت دهم و سرعت زیادی ببخشم . مانند همین را اکنون بیل و رونالدو انجام می دهند . هر ضربه به نوع زاویه و چیزهای مختلف بستگی دارد "

وراتی ؟

" مطمئنا ما با هم می توانیم بازی کنیم . اما اکنون او در پاریس سن ژؤمن با تیاگو موتا همبازی است و فکر می کنم که پیشرفت خوبی داشته "

" هر بازیکن سبک و روش خاص خود را دارد ، او هم می تواند از همه چیزهای جدیدی یاد بگیرد اما روش خود را هم داشته باشد. بازیکنان خوب می توانند با هم در یک تیم باشند "

پوگبا ؟

" او در خط میانی بهتر بازی می کند ، جایی که در میانه زمین می تواند انرژی و توانایی خود را کاملا نمایش و بروز دهد "

تمدید قرارداد ؟

" کم و بیش به آن فکر می کنم . اما ما تنها باید تا زمان مناسب برای ملاقات و تصمیم گیری در مورد همه چیز صبر کنیم "

" چرا لیگ قهرمانان از دست رفت ؟

" ما در بازی رفت در مقابل گالاتاسرای در خانه و بازی در برابر کپنهاگن در دانمارک اشتباهاتی را داشتیم و بعد از آن نتوانستیم صعود کنیم . فکر می کنم که دلایل اصلی صعود نکردنما این بود "

" اگر دچار این اشتباهات نمی شدیم می توانستیم صعود کنیم و اگر تا مرحله پیش رفته بودیم ما را لایق حضور در آن می دانستند و تعریف زیادی می شنیدیم "

" نمی توان منکر برتری لیگ قهرمانان نسبت به لیگ اروپا شد ، اما ما در این جام هم با انگیزه هستیم و نمی خواهیم چیزی را به سادگی از دست دهیم "

کونته ؟

" همان چیزی که شما می بینید . کم و زیاد ، تفاوت زیادی ندارد "

حقیقت جدایی از میلان ؟

" همیشه این سوال از من پرسیده می شود . این یک تصمیم دو طرفه بود . من نیاز داشتم که یک قرارداد چند ساله را با میلان امضا کنم ولی آن ها به من پیشنهاد تمدید 1 ساله را دادند و پس از آن مربی هم زیاد از من استفاده نمی کرد و زیاد اعتقادی به بازی کردن من نداشت "

" اما باز هم این یک انتخاب و تصمیم گروهی بود ، من بخوبی از میلان جدا شدم و آرزو می کنم که وضعیت این تیم بهبود یابد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: